Rólam

02.jpg2014-ben döntöttem el, hogy a whiskyvel és tágabb értelemben az italokkal szeretnék foglalkozni. Az azóta eltelt sok év szinte kizárólag erről szólt. Megannyi küzdelem, tanulás, rengeteg elköltött pénz, feláldozott emberi kapcsolatok kísérték ezt az utat.

Eleinte nem volt világos, hogy milyen formában akarok a párlatokkal tevékenykedni. Belemélyedtem az iparág híreibe, kezdetleges blogot indítottam, ami inkább a tanulási folyamat részének tekinthető. 15 év más szektorban eltöltött idő után 2018 szeptemberétől 2023 márciusáig a legjobb hazai prémium italkereskedő és importőr cégnél dolgoztam, ahol soha nem látott módon tudtam belekóstolni az iparágba (olykor szó szerint is) és rengeteg kapcsolatot építettem az évek alatt. Nemcsak az e-commerce és a szektor sajátos marketingkörnyezetében kellett megtalálnom az utamat, de az italszakmához szorosabban kapcsolódó tevékenységekben is, úgy mint érzékszervi bírálat, véleményalkotás és a rendezvények világa. Néhány év alatt ezres nagyságrendben kóstoltam italokat nemcsak ebből adódóan, hanem a hazai whisky szcénában való részvételnek köszönhetően is.

2023-ban a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen (volt Szent István Egyetem) élelmiszermérnöki diplomát szereztem, sör- és szeszipari szakirányon.

Youtube csatornám kezdőknek: Whiskyről Egyszerűen

A bejegyzés trackback címe:

https://drams.blog.hu/api/trackback/id/tr3617936996

A blogról

Jegyzetek, gondolatok a whiskyről közérthetően. Kóstolás, történet, ismertetők.

18 éven felülieknek!

A DRAMS Blog elkötelezett híve a felelősségteljes alkoholfogyasztásnak.

Címkék

10éves (22) 12éves (22) 15éves (6) alkohol (149) Ardbeg (5) Arran (7) Blair Athol (5) Bunnahabhain (8) Campbeltown (13) Caol Ila (6) Diageo (12) finiselés (12) független (19) füstös (10) gasztro (146) gourmet (19) Highland (42) ínyenc (5) Islay (28) ital (150) Kilchoman (8) Kilkerran (5) kóstoló (140) kult (8) Lowland (10) NAS (15) portói (6) sherry (32) single malt (103) Skócia (134) skócia (9) skót whisky (14) Speyside (33) Springbank (6) Tomintoul (5) tőzeg (35) whiskey (5) whisky (146) Címkefelhő
süti beállítások módosítása